Hogyan védi a kosárlabda bokait?

A
gyakorlatok az erősítésére szolgáló gyakorlatok A boka nagymértékben segíthet az megakadályozásában a sérülések megelőzésében. Ez javíthatja a izmok, inak és szalagok válaszok közös mozgás közben kosárlabda .

Erősítse a bokles
  1. Singleleg egyenlegeket.
  2. invertált hamstring.
  3. egyoldalú szakaszok.
  4. óra toe megérinti.



Itt, hogyan védhetem meg a bokaimat?

A rugalmasság, az erő és a jó egyensúly segíthet az megakadályozásában a -es bokrák megelőzésében. Ha hiányzik ezek a tulajdonságok, akkor az orvos azt javasolhatja, hogy az boka -t szalassza be, vagy viseljen egy boka zárót, amikor edzés közben.

Ismerje meg, mi a legjobb boka brace a kosárlabda számára?

  • A legjobb összességében: Med Spec Aso Boka Stabilizátor.
  • Legjobb költségvetés: Liomor boka támasztó zárójel.
  • legjobb szakmai: Zamst A2-DX boka.
  • Legjobb Neoprén: Senteq tömörítés boka.
  • Legjobb csipke: McDavid Boka Brace.
  • a legjobb a plantar fasciitis: Sleeve csillagok lábhüvely tömörítési hevederrel.

is kérdés az, hogy miért sérült meg a boka a kosárlabda után?

Az kosárlabda , óriási nyomást fejtünk ki a láb és a boka . A krónikus vagy túlzott, az sérülések a sérülések nem megfelelő bemelegítés, rossz kondicionálás, nem megfelelő és rosszul illeszkedő cipők, kopott cipők, vagy egy biomechanikai deformitás okozhatják, ami indokolatlan stresszt okoz a láb és boka .

Mi okozza a bokát?

rándulás fordul elő, amikor a boka kénytelen költözni a normál helyzetéből, amely oka egy vagy több, az boka a szalagokat szakaszon, részlegesen szakadás vagy szakadás teljesen. okozza a egy Sweased boka okait tartalmazhat: egy esik, hogy az az boka -t megcsavarja. Leszállt a lábadon, miután ugrott vagy elfordul.

mit kell tennie, ha rázza a bokait?

Önápolás
  1. Pihenés. Kerülje a fájdalmat, duzzanatot vagy kényelmetlenséget okozó tevékenységeket.
  2. jég. Használjon azonnal 15-20 percig, és ismételje meg a két-három órát, miközben ébren van.
  3. tömörítés. A duzzadás megállításához tömörítse a boka rugalmas kötést, amíg a duzzanat meg nem áll.
  4. magasság.

Mennyire gyakori a kosárlabda boka?

boka és láb sérülések a leginkább közös sérülések kosárlabda minden szinten. Egy nemrégiben készült tanulmány megállapította, hogy boka és láb sérülések 40% -át középiskolás kosárlabda sérülések , majd a térd (15%), a fej / arc / nyak (14%), kar / kéz (10% ) és csípő / comb / felső láb (8%).

Hogyan tudom megállítani az ujjaimat a kosárlabdázásból?

Az Jam egy ujj -nek az kosárlabda lejátszása közben. Áztassa a kezét hideg vízben 20 percig. Megvédheti az elakadt ujját -t az orvosi szalag használatával a következő Finger -re. Ezt hívják "Buddy Taping".

Miért mindig megcsináltam a bokámat?

Az boka-fröccsenés gyakran előfordul, ha a láb hirtelen megfordul, és az boka csuklót kényszeríti a normál helyzetéből. A fizikai aktivitás során az boka a hirtelen vagy váratlan mozgás következtében befelé fordulhat. Ez egy vagy több szalagot okoz az boka körül, hogy nyúlik vagy szakítsa meg.

Hogyan kezelik az NBA játékosok a sweed bokait?


Kezelés : Egy egyszerű boka SPRAIN általában kezelt jéggel, gyulladáscsökkentő gyógyszerrel és az boka -hez, egy csomagolással, boka brace vagy Walking Boot segítségével. Krutchesek lehetnek, hogy elkerüljék a súlyt a sérült területen.

Hogyan akadályozza meg a sűrűbb boka tollaslabdát?

A helyes lábbeli viselése, amely lehetővé teszi a kis mennyiségű "dia" -ot a bírósági felületen keresztül megakadályozza a egy boka csavarját. Alkalmazó Boka Brace vagy szalagra az boka is segít csökkenteni a kockázatát, hogy bokaficam .

miért olyan gyenge a bokaim?

Gyenge boka Okok
osteoarthritis & ndash; A folyamatban lévő és progresszív állapot, ami a porcot lebontja, gyengíti az boka -t. Diabetes & ndash; Olyan feltétel, amely a testet képtelen, hogy lebontja és feldolgozza a cukrot, gyakran a vérkeringés és az erősség elvesztéséhez vezet az bokles -ben.

Hogyan erősíthetem meg a sarkú bokait?

boka Lifts Erősítse a -et, amelyek segítik az ízület támogatását. Álljon egy falra vagy az egyensúlyra. Emelje fel mindkét lábat, amíg a lábujjaira áll. Tartsa a felvonót három-öt másodpercig, majd engedje le az Heels -t.

Hogyan nyúlik ki a boka?

boka Stretch Gyakorlat
  1. Ülj biztonságosan egy erős, karosszéria szék széléhez.
  2. húzza ki a lábát az előtted.
  3. a padlón lévő sarkával, hajlítsa be a bokait, hogy mutasson a lábujjak felé.
  4. tartsa a pozíciót 10-30 másodpercig.
  5. BEND boka, hogy pontokat tegyen tőled, és tartsa 10-30 másodpercig.
  6. ismételje meg legalább 3-5 alkalommal.

miért dobja a boka, amikor járok?


emberek, akik túlzottan Roll a lábukat befelé, ami a sarok külső részét érinti, hogy érintkezzen a talajjal és a lábakkal, hogy túl sokat lapoljanak. Azok, akik szupolálják az -t a -nek, nem tekercset a lábukat eléggé befelé. Ez az boka -re helyez, és az boka és Roll -ig terjedhet, ami sérülést okoz.

Hogyan javíthatom a boka instabilitását?

Nonsurgical kezelés lehet:
  1. fizikai terápia. Fizikai terápia során különböző kezelések és gyakorlatok erősítése a boka, egyensúly javítására és a mozgékonyságot és átképzését az izmokat.
  2. Bracing. Egyes betegek boka bátyát viselnek, hogy támogassák a boka számára, és tartsák a bokát.
  3. gyógyszerek.

Hogyan húzza meg a bokafúvat?

A műtét során szigorítása ki a szalagok kívül az boka . Ezt úgy végezzük, hogy az ATFL szalag -t a fibula csontból húzza ki, és reattaching azt. Az szalagot -t ezután egy meghúzott helyzetbe helyezzük öltéssel és horgonyokkal a csonton keresztül.

A boka tapadása megakadályozza a sérülést?

Taping gyakori módja, hogy támogassák a közös, különösen a boka közös. A cél az csökkenti a -et, hogy a és sérülés kockázata és Kerülje a egy másik boka SPrain -t. Az általános konszenzus az, hogy az tapintás a Súgó Megakadályozza a -et -et. Ehhez két legvalószínűbb magyarázat van.

lehet séta egy sűrűbb boka, hogy rosszabb?

Bár az első kísértés lehet, hogy & ldquo; Walk Off, & rdquo; Ez az lehet a kárt okozhat a feszített vagy szakadt szalagok és a meghosszabbítási helyreállítási idő. Fontos, hogy ne vigyük túlzásba, vagy túltenni magad: walking túl hamar egy bokaficam lehet előnyét reinjury, fájdalom, és több krónikus állapotok, mint az ízületi gyulladás.

mi a boka?


Az , vagy a talogászati ​​régió, a régió, ahol a láb és a láb találkozik. Az boka három ízületek: boka közös helyes vagy felso ugróízület ízületi, subtalaris ízületi és az alsó tibiofibular közös. Az boka régió fő csontjai a talus (a láb), a tibia és a fibula (a lábon).

játszhatsz kosárlabdázást egy magas boka-fúróval?

Ők a leggyakoribb sportolók, akik játék magas -impact futó sport, mint a foci, foci, kosárlabda és lacrosse. Sajnos nincs magas boka SPRAIN Brace, amely kimutatták, hogy megakadályozza ezeket a sérülést.

játszhatsz kosárlabdát egy hengerelt boka?

Minden sportban fennáll az boka sérülésének veszélye. A leggyakrabban az Kosárlabda és a Soccer Sérülések több mint 50% -át teszik ki az boka SPRESS -nél. Az boka ízület az izmok, csontok, szalagok és inak. Az ATFL általában megsérül egy inverziós sérüléssel, vagy ha az az csavart befelé.