Bevezetés Előadási módszer a leggyakrabban használt módszer a Science tanításának. Ez egy tanárvezérelt & amp; Információközpontú megközelítés, amelyben a tanár az osztálytermi oktatásban kizárólagos erőforrásként működik. előadási módszerben csak a tanár beszél és az amp; A diákok passzív hallgatók.
Következésképpen mi az előadási módszer?
Előadási módszer A a legrégebbi módszer tanítás. Ez az idealizmus filozófiáján alapul. Ez az módszer utal a téma magyarázata a diákok számára. A hangsúly a tartalom bemutatására szolgál. Ez a legegyszerűbb módszer a tanárok számára, és nem igényel semmilyen intézkedés.
Ezt követően a kérdés az, hogy milyen típusú előadási módszer? különböző előadások
- formális előadás. A formális előadás a leggyakoribb tanítási módszer.
- praktikus & # 8211; Szeminárium & # 8211; Tutorial. A gyakorlati, szemináriumok vagy oktatóanyagok nem feltétlenül hangsúlyosak a tudás átadására, de a diákok várhatóan aktívan részt vesznek.
- csoport.
- jelentések & # 8211; Papírok - tézis.
is tudni, hogyan használja az előadás módszert?
tanítási előadás Tippek
- Az előadás rövid áttekintése a táblára vagy az átlátszóságra, mielőtt elkezdené.
- Használjon példákat arra, hogy a diákok olyan példákra gondoljanak, amelyek relevánsak lehetnek tapasztalataik szempontjából.
- nézd meg az osztályt. Az
- elég hangosan szól, hogy az egész osztály hallja. Az
- megváltoztatja a hang hangját.
Miért fontos az előadási módszer?
Az előadási módszer alapvető előnyei: gazdaságos és hatékony módszert biztosít a jelentős mennyiségű információ nagyszámú hallgató számára. Ez biztosítja a szükséges keretrendszert vagy áttekintést a következő tanulás , például olvasási feladatok, kiscsoportos tevékenységek, vita.
Ez az módszer olyan, amelyben szűkítheti a témát azáltal, hogy az -es kérdésre összpontosítva van a témáról. Az kérdésnek elég összetettnek kell lennie ahhoz, hogy megérdemli a gondolkodó választ. Érdemes időt venni az ilyen kérdések fejlesztésére .
A jó előadók fő jellemzői az, hogy:
- világos és logikus szekvenciában jeleníti meg az anyagot. Az
- az anyag hozzáférhetővé teszi, érthető és értelmes. Az
- megfelelően fedezi a tárgyat. Az
- konstruktív és hasznos a kritikájukban.
Az előadások Előadások
Hatékony előadók A szubjektum belső érdeklődését a lelkesedésükön keresztül kommunikálhatják. előadások A olyan anyagokat lehet bemutatni, amelyek egyébként nem rendelkeznek a diákok számára. előadások A kifejezetten az adott közönségek igényeinek kielégítésére specifikusan szervezhető.
Tartsa a fókuszt
- A főpontokat az előadásban öt vagy kevesebbre határozza meg. Az
- hatékony képeket, analógiákat, demonstrációkat és példákat hoz létre a főbb pontok megerősítésére.
- Ossza meg a vázlatot a diákokkal. Az
- az elején hangsúlyozhatja céljait és kulcsfontosságú pontjait, ahogy eljut, és a végén összefoglaló.
Ha az előadási módszert használja
(1) A nagy egység áttekintésére szolgál. (2) Ez az módszer a hatékony módja az diákok motiválásának és érdeklődésének fejlesztéséhez. (4) Ez az módszer segít megmenteni az Diákok időtartamát, ha rövid időn belül fontos információkat szolgáltat.
Különböző típusú tanítási módszerek állnak rendelkezésre, amelyek négy széles típusú kategóriába sorolhatók.
- tanárközpontú módszerek,
- tanulóközpontú módszerek,
- tartalomközpontú módszerek; és.
- interaktív / részvételi módszerek.
A tanár tanítja a hallgatókat a másodlagos, középiskolai vagy elemi szinten, míg az előadói a főiskolák és egyetemek utáni szinten tanít.
Kérdés és válasz módszer az egyik leggyakoribb módszer, amelyet a középiskolai tanárok használnak. A minta általában a tanárral kezdődik, amely egy kérdést kérdez, majd felismeri az egyik hallgatót, aki válaszol .
Az eleje A -nek az alábbiak közül néhányat kell tennie: bekapcsolva. készít. ösztönözze a kíváncsiságot.
A kezdet jobbra
- bemutatja magát.
- vázolja meg az elvárásait. Az
- kifejezett tanulási célokat biztosít.
Szerepjáték tanítási modell. Értelmében SZEREPJÁTÉK Role - játék olyan technika, amely lehetővé teszi a diákok, hogy vizsgálja reális helyzeteket kölcsönhatásban más emberek egy irányított módon annak érdekében, hogy fejlesszék a tapasztalat és próba különböző stratégiákat támogatott környezetben.
Hatékony előadást jellemzi lelkesedés és kifejező, egyértelműség, és interakció (Murray Perry & amp; intelligens, 1997). Fontolja meg az alábbi tippeket, hogy bemutassák a diákokat a & mdash; és stimulálja lelkesedését a & mdash-ről; A tanfolyam anyaga.
előadás (a francia előadásból -ből, az azt jelenti, hogy az olvasás) szóbeli bemutató, amelynek célja, hogy információkat nyújtson vagy tanítsa az embereket egy adott témáról, például egy egyetemi vagy főiskolai tanár által. előadások A kritikus információkat, történelmet, háttérképeket, elméleteket és egyenleteket közvetítenek.
Az új karra vonatkozó tanácsok azt sugallják, hogy amikor az előadási az Ön számára ismerős anyagon, akkor az -nek két-három órát tölt el az -re az -re, hogy egy egy órás előadást készítsen. Ha az előadást korábban adta meg, az -nek fél órát kell szednie.
szervezett Megjegyzések A segít azonosítani a fontos ötletek magját az előadás -ben. Az állandó rekord segít abban, hogy megtanuljon és emlékezzen később. előadás , ahol megtanulja, hogy az oktató fontos, hogy fontos, és felkészíti a vizsgákat. Az osztályosztályokat általában az előadás -ben adják meg.
Történelmileg az előadás visszavezethető az 5. századba, amikor népszerű volt a görögökkel. Széles körben elfogadták a korai keresztény és muszlim egyetemek középkorban, amikor a könyvek szűkösek voltak, és még ma is a leggyakoribb -es módszer a -ben a felsőoktatásban.
előadó egy akadémiai rangok sok egyetemen belül, bár a kifejezés jelentése némileg eltérő országból származik. Általában olyan akadémiai szakértőket jelöl, akit teljes vagy részmunkaidős tanításra bérelnek. Kutathatnak is.
Interaktív előadások olyan osztályok, ahol az oktató magában elkötelezettség kiváltó és eltörik a előadás legalább egyszer osztályban, hogy a diákok részt vesznek olyan tevékenység, amely lehetővé teszi számukra, hogy közvetlenül az anyaggal.