Hogyan indíthatok el egy fitnessút?

Íme 6 tipp a személyi edző Lunden Souza bárki, aki most kezdi a fitness út a saját:
  1. Készíts egy kötelezettségvállalást magad.
  2. létrehoz egy látóasztalt.
  3. Start Kicsi: Do 10 Jumping Jacks & amp; 10 zömök.
  4. emlékeztet arra, hogy valami mindig jobb, mint a semmi.
  5. nem feszültséget okoz a súlyok felett.



Továbbá, hová kezdem a fitneszrel?

Start lassan és fokozatosan felépül. Adj magadnak sok időt, hogy felmelegedjen és lehűljön, könnyű gyaloglással vagy gyengéd nyújtással. Ezután gyorsítsd fel a tempót, amelyet öt-10 percig folytathat, anélkül, hogy túl fáradt lenne. Ahogy az állóképesség javul, fokozatosan növeli az edzés időtartamát.

Továbbá, hogyan kezdhetem el dolgozni, amikor soha nem kezdtem el? Set gyakorlása célok De akkor nem Have lenni egy magas szintű sportoló, hogy javítsa az egészségét. A célnak fokozatosan növelnie kell, hogy fokozatosan növelje tevékenységét, és az -es gyakorlatok összegével dolgozik. Felnőtteknek minden héten legalább 150 percnyi mérsékelt intenzitású fizikai aktivitást tartalmaz.

Ismerje meg, hogyan dokumentálhatom a fitness utazást?

Itt van az 4 hatékony módja, amely dokumentálja a fitness utazást -nek. Ha rendszeresen szeretné az abszolút legjobbat végrehajtani, akkor szükség van egy szilárd cselekvési tervre.

3. Élelmiszer-folyóirat tartása

  1. Record Evés trendek és minták.
  2. pálya táplálkozási bevitel.
  3. költségvetési élelmiszerek.
  4. étkezési terv.

Hogyan juthatok el 30 nap múlva?

Run vagy JOG 20 - 30 perc Minden más nap . Más mérsékelt intenzitású tevékenységeket is végezhet, mint a gyors, úszás vagy kerékpározás. A Cardio edzés után három-négy testtömeg-gyakorlatok vannak, mint a zömök, pushups, lunges, burpees vagy orosz fordulatok.

Mi a személyes fitness terv?

Personal Exercise Plan a saját útiterv, hogy elérje az Fitness céljait. Az terv -nek tartalmaznia kell a következő dolgokat: Az Fitness céljainak listája. Olyan módon, hogy nyomon kövesse az előrehaladást.

Mit kell tennie az edzőteremben?

kezdő ereje Edzés
  1. 5-10 perces beméptetés a fekvő kerékpáron.
  2. 2 készlet 10 lábnyomógép.
  3. 2 készlet 10 (minden láb) lépésenként.
  4. 2 készlet 10 ülő sor gép.
  5. 1 Set 20 Stabilitás Ball Bicep Curls.
  6. 1 Set 20 Tricep Pushdowns.
  7. 2 készlet 20 ropogást.
  8. 5 perc lehűlt a fekvő kerékpáron vagy a Cardio gép kiválasztásához.

Mit kell tennem az első napon az edzőteremben?

első napon , Do Lat húzza le, ülő evezés, súlyzó vállat és hajlított evezés. Ne menjen nehéz az első hónapra, ha az -es tornateremet az első időre indítja az életben. Do testsúly guggolás, vagy egyszerűen súlyzó guggolás (anélkül, hajóraklevél a súlyok), hogy megtanulják, hogy egyensúlyt és kap a láb izmait működik.

Hogyan illeszkedhetsz otthon a kezdőknek?

A szakértők más tippeket kínálnak az otthoni gyakorlók számára:
  1. kihívja magát és elkerülje az unalom.
  2. Keressen egy edzőt.
  3. ütemezze az edzéseket.
  4. Használja a naplót, hogy nyomon kövesse az előrehaladást és a JOT-t az esetleges áttörésekkel.
  5. a célok, például a verseny képzése vagy 20 font elvesztése.

mit tart a fitt?


frekvencia, intenzitás, idő és
típus

Hogyan indíthatok el egy fitness utazási blogot?

6 lépésben segíti Önt a fitness blog elindításában:
  1. döntse el a niche-t.
  2. Válassza ki a fitnesz blog nevét.
  3. Válasszon egy blogolási platformot és tárhelyet.
  4. beállítása wordpress.
  5. A HTTP-hez HTTP-re változik.
  6. Indítsa el és tegyen közzé egy bejegyzést!

Hogyan kezded el a súlyt az Instagramon?

Az első ajánlásom, hogy bárki az fogyásban kezdett Utazás az IG-fiók létrehozása (külön-külön, ha van, ha igen, ha igen, akkor pusztán a fitness / testsúlycsökkentéshez. Vegyük a képeket minden nap. Minden nap. Készítsen prioritás!

Mit kell neveznöm az Instagram-on?

Fitness Instagram Név Név Ideas
Runaway Fitness Muscle Monsters The Workout Zóna
San Machines Fitness Devmuscles Gym Palász
Az álomterm Fit és Lift Tornaterem központja fém izmok
Fitness ciklusok The Fitness Pack Corenergy
Rázza fel Fitness Dynamo Fitness Max Fitness

Hogyan hoz létre online fitness kihívást?

5 Könnyű lépések a szociális fitness kihívás létrehozásához
  1. Azonosítsa a kihívást. Az online fitness kihívás létrehozásának első lépése a versenyhez jön!
  2. meghívja barátait és családját. Kérd meg barátaidat és családját, hogy csatlakozzanak hozzánk a kihívásba.
  3. határidőt állított be.
  4. csatlakozik beg.
  5. ünnepli a sikerét.

Hogyan kezdesz sikeres instagram oldalt?


Hogyan indítsa el a fitness Instagram-fiókot
  1. # 1 Használja a hashtagokat. A Hashtagok az Instagram egyik legfontosabb szempontja, amelyet követni szeretne, ha csak kiindul.
  2. # 2 konzisztencia kulcs.
  3. # 3 Használja ki az Instagram történeteit.
  4. # 4 Az alapvető funkciókat rögtön használjuk.
  5. # 5 munka a tartalom.
  6. hazaüzenet.

Hogyan szerezhetsz követőket az Instagram Fitness-en?

A legjobb módja annak, hogy vonzza a fitness felhasználókat az Instagram oldalára.
  1. Hirdesse az oldalát a szociális körbe:
  2. A legjobb fotók:
  3. A megfelelő fitness HASHTAGS:
  4. Geotag A képek:
  5. Mint és megjegyzés más képeken:
  6. trendek:

Hogyan válhatok fitness befolyásolónak?

Hogyan válhat sikeres fitness befolyásoló
  1. Válasszon rést. Meg kell választania egy rést a fitness iparban.
  2. keresse meg a hangját. Most, hogy választottál egy rést, a következő lépés az, hogy eldöntsük, hogyan szeretné megkapni az üzenetedet a követői számára.
  3. elmondja a történetét.
  4. elkötelezettség vs követői.
  5. építsen közönséget.
  6. hatással van.co.

Hány fitness-fiók van az Instagramon?

közel 400 millió napi aktív instagram-felhasználó van.
Azoknak a felhasználóknak köszönhetően, amelyek több mint 180 millió -ot használnak az Instagram-on. Nem lehet görgetni a takarmányodon anélkül, hogy legalább egy fitness -Reled Postot látna.

elég edzés?

A kényelem szempontjából könnyedén Walk futópadon is. Az Walking kimutatták, hogy sok fizikai egészséggel jár, és ígéretet tart a depresszió enyhítésében. Ha az séta a -tól függetlenül és 4-6 km / h sebességet tarthat naponta fél óráig, akkor az Walking elegendő edzés .

Milyen edzés éget a legtöbb hasi zsír?


Olvassa el és égesse meg a nem kívánt kalóriákat ezekkel a gyakorlatokkal, hogy gyorsan égesse a gyomorzsírt.
  • 1: Futás vagy gyaloglás.
  • 2: elliptikus edző.
  • 3: kerékpározás.
  • 4: A kerékpár edzés.
  • # 5: A kapitány szék lábai emelése.
  • # 6: edzés labda ropog.
  • # 7: Függőleges lábcrunch.
  • # 8: Reverse Crunch.

mi túl sok gyakorlat?

A gyakorlatnak jónak kell lennie az Ön számára & mdash; De az túl sok -et gyakorol, vagy az futtatása túlzottan a -nek komoly következményekkel járhat a testére és az agyára. A túlterhelés önmagad valójában visszavonhatja az eredményeket, amiket keményen dolgoztál, és rosszabb, károsíthatja a szívét és artériáit, sérülést okozhat, és rabja lenne.

Hogyan csinálsz megfelelően egy zömöket?

Hogyan kell csinálni Squats
  1. állni a fejével előrefelé és a mellkas felfelé és ki.
  2. Helyezze a lábad vállszélességét egymástól vagy kicsit szélesebbre.
  3. üljön vissza és le, mint egy képzeletbeli székbe.
  4. leengedi, így a combja a lehető legközelebb van a padlóval, térdével a boka felett.