Sok más autók, az generátor kiadási vezeték útvonalak közvetlenül az akkumulátor (vagy a akkumulátor pozitív kábelt a indítómágnes). És a teljesítmény-up vezetékek működtetni a kötőjel terület és az elektromos rendszer lesz is csatlakozhat az akkumulátor .
Csak így, hogyan tudom, hogy az alternátor egyenesen az akkumulátorra menjen?
Csak távon egy közvetlen kábelt az akkumulátor az generátor . Győződjön meg róla, hogy legalább 4 mérő kábel van. Én gondoskodnék, úgy gondolom, hogy a NISSAN alternátorok -ot szabályozzák. Ha megpróbálja távon kábel közvetlenül az alt azt kockáztatja főzés a akkumulátor valamint sütéshez a teljes elektromos rendszer.
Hasonlóképpen van-e biztosíték a generátor és az akkumulátor között? # 3 & ndash; A BUROW biztosíték A olyan autós modellek, amelyek alternátorai -vel függenek egy adott biztosítékotól, hogy működjenek. Azonban ezek az biztosítékok fújhatják a hatalmi túlfeszültség vagy egyszerűen az öregség. Ha ez megtörténik, az alternátor már nem tölti fel az akkumulátort.
Ezen kívül, hogyan kapcsolódik az akkumulátor a generátorhoz?
Az akkumulátort a egy alternátor tölti fel a modern autókon, vagy egy dinamó korábban. Mindkettő generátor típusú, és a motorból származó öv hajtja. Az alternátor egy állórészből áll - álló huzal tekercs tekercsek, amelyeken egy rotor forol.
Milyen mérőhuzalot kell használnom a generátoromhoz?
Akkumulátor Vezeték Méret per feszültség, áramerősség Load és a hosszúság
Rendszer feszültség | erősítők | 10-15 Ft |
24 Volt | 0-30 | 10 AWG huzalt |
24 Volt | 30-50 | 8 AWG |
24 VUZ | 50-75 | 6 AWG |
24 VOLT | 75-100 | 4 AWG |
biztosítékok vannak telepítve, hogy a kábel védelmét a túlterhelés, ami azt jelenti, hogy a sorsolás (AMPS) a terhelés (készülék) meghaladja a kapacitás a huzal (a méret vagy a szelvény). Ebben a feltevés alatt az egyetlen módja annak, hogy az generátornak szüksége van a biztosítékra, ha az akkumulátor vagy az alternátor maga is halott rövid.
csatolása kábel közvetlenül a generátor kimenethez az pozitív oldalán akkumulátor . Ez lehetővé teszi a teljes kimenet a generátor az akkumulátor amikor erősáramú követelményeket támasztanak az generátor . A legfontosabb kapcsolat a tápegység vezetéke, hogy energizálja a "mező" kapcsolatot.
Az alternátor egy automatikus rész, amely áramellátást ad az üzemanyag-rendszerből az akkumulátorhoz a jármű tartozékok működtetéséhez, például a rádió, fényszórók és légkondicionáló ventilátorokhoz. Az Wire úgynevezett Exciter az alternátor -hez szükséges feszültséget generálja, hogy elinduljon a munka megkezdése után.
Az Starter az alternátor teljes ellentétes energiáját használja. Az autó elektromos energiáját használja, és mechanikus energiává alakítja. Ez az energia az akkumulátorból származik, és a forgattyústengely fordulata elindítására szolgál, amely az autóját mozgatja.
Ellenőrizze az akkumulátort.
- Kapcsolja ki az autót.
- Nyissa ki a motorháztetőt.
- Csatlakoztassa a voltmérőt az akkumulátorhoz.
- olvassa el a voltmeter.
- Ha az akkumulátornak nincs elég feszültsége, akkor kapja meg az akkumulátort, és próbálja újra, vagy próbáljon ki egy másik módszert a generátor ellenőrzésére.
Az két vezetékek az alternátorokhoz csatlakoztatott a pozitív és negatív kábelek. Az alternátorok csatlakoztatásakor A 2. ábrát a alternátorok megfelelő csatlakoztatásához használja. Egy áthidaló huzal szállítjuk, hogy csatlakoztassa a generátor (S) terminált a (B +) terminál.
Volvo Penta Marine Engine, az alternátor rendelkezik B +, B-terminálokkal, azt mondtam, hogy ezek az akkumulátor + és -. W a fordulatszámmérő (?)
Az három huzal típus az három - vezetékes alternátorban tartalmazza az akkumulátor pozitív huzal , a feszültségérzékelő huzal és a gyújtó bemenet huzal . Az akkumulátor pozitív huzal csatlakozik az indítóhoz. A feszültségérzékelô vezeték csatlakozik az akkumulátor és a gyújtási vezeték összeköt a generátor a kulcsos kapcsolóval.
6 Hibás generátor tünetei
- A jelzőfény.
- fényszórók homályos vagy villog.
- egyéb elektromos kudarcok.
- furcsa zajok.
- autó standok, vagy nehezen kezdődik.
- akkumulátor meghal.
Az alternátor teste földi . Az alternátor a motorra van szerelve, és a motornak egy őrölt hevedernek kell lennie a kerethez. A keretből egy földi szalag van az akkumulátorhoz. Ez hosszú út az földi áramkör számára.
A
várakozik az átlagos Ár az -re Cserélje ki a generátor -t egy újratöltött egy $ 400, míg a gunning hozzáteszi, hogy egy remanufaktált alternátor egy tipikus, házias autó, költségek körülbelül 300 és 500 dollár között és a munkaerő. Az új alternátor ára 500 dollárról 1000 dollárra futhat.
Az akkumulátorhoz az töltött az autó alternátorral -nél vehet egy órát, hogy teljesen töltött -t kapjon. Autó akkumulátorok a 40AH és 110AH között, és az alternátorok 45 órától 200 amperig terjednek.
Kapcsolja be a gyújtáskulcsot a & ldquo; on & rdquo; pozíció, de ne indítsa el az autóját. A műszerfal figyelmeztető lámpái fények világítanak, és a feszültségszabályozó aktiválva van. Ismételje meg az teszt -t az csavarhúzó segítségével. Helyezze az csavarhúzó fémvégét az alternátor csiga anyjához közel az anyacsavarhoz.
Ha ezeknek a tünetek bármelyike nyilvánvaló, akkor kövesse az öt lépést a probléma meghatározásához:
- Vizuális ellenőrzést végez a motorháztető alatt. Nézd meg az övfeszültség és az ügyességet.
- vizuálisan ellenőrizze és tesztelje az elemeket.
- mérő rendszer feszültsége.
- teszt alternátor kimenet.
- hibaelhárítás a szerviz kézikönyv használatával.
kopott vagy sérült alternátor A leggyakoribb ok Miért az autó nem töltő valójában egy kopott vagy sérült alternátor miatt. Akkor óvatosan érintsük meg egy kalapáccsal, amíg a gépkocsi motorja jár, miközben ellenőrzi azt multiméterrel, hogy ha a feszültség változik.