Waymo LLC egy amerikai autonóm vezetési technológiafejlesztő cég.
Waymo .
Írja | segélyszolgálatok |
Headquarters | Mountain View, California, USA |
Kulcs az emberek | John Krafcik (CEO) |
Parent | Google, Inc. (2009 & ndash; 2016) ábécé Inc. (2016 & Ndash; jelen) |
weboldal | Waymo .com |
Következésképpen a Waymo autók vezetők? A
Waymo évek óta teszteli a Californiában vezetõ járműveket. De az első lovagolási szolgáltatás arizonában kezdődött, egy olyan állam, amelynek kevesebb szabályozó karikája van, hogy a vállalatok átugorjanak. A szolgáltatás, amely az nem töltő utasok állnak rendelkezésre, még mindig Waymo -TraTed Test Drivers a kerék mögött.
A fenti mellett, mi a Waymo folyamat? Az Waymo olyan rendszertechnikai vállalat, amely szakosodott az autonóm autóipari technológiák és az ábécé leányvállalata, a Google anyavállalata. Az Waymo ábécé pozícionálódik, hogy egy app-erained, hajtású úti szolgáltatást nyújtson az Uber, Lyft és Taxis versenyezéséhez.
Ennek figyelembevétele, mit jelent a Waymo?
Waymo - Számítógépes definíció Állva a -hez a "VAGY ELLENŐRZÉS MOBIL-ben" A Google 2016-ban az Waymo -t alakította ki 2016-ban az R & Amp;
a Waymo autók elektromos?
együtt, a két vállalat fejleszti a világ első prémium önjáró elektromos járművet for Waymo Driverless szállítási szolgáltatása. A mai napig az Waymo az egyetlen olyan cég, amelynek flottája teljesen önálló vezetési autók & MDash; Senki sem az első ülésen & mdash; közúton.
Néha Waymo egyenletes olcsóbb, mint az Uber
még a nem ünnepeknél is, az Waymo Fares lehet a szennyeződés olcsó . A Metz gyanúsítja a 4,99 dollárt lehet az alapdíj, mivel soha nem volt lovaglás olcsóbb, mint a ez az összeg.
A 2017. január Krafcik mondta Waymo mérnökök képesek voltak, hogy a költség LiDAR le 90 százalékkal az ipari norma 75.000 $ egy top-of-the-range LiDAR. Más szóval, a Krafcik elmondta a világnak, hogy Waymo Top-of-tartománya Lidar költsége -nek körülbelül 7,500 dollárba kerül.
Waymo LLC egy amerikai autonóm vezetési technológiafejlesztő cég. IT a egy teljesen tulajdonú leányvállalata az ábécé Inc. Waymo -nek az Google projektjeként, és 2016 decemberében önálló vállalat lett. 2017 áprilisában az Waymo korlátozott vizsgálatot indított - Taxi szolgáltatás Phoenix, Arizona.
A önhajtású autó , más néven autonóm jármű (AV), csatlakoztatott és autonóm jármű (CAV), hajtású , Robo- autó vagy Robot Car , egy jármű , amely képes érzékelni környezetét, és biztonságosan mozog, kevés vagy semmilyen emberi bemenet.
You Can 'T Vásároljon önálló - vezetési autót , de ezek az autók közelednek.
Igen. Az AutoPilot egy olyan vezetői segítő rendszer, amelyet csak teljesen figyelmes illesztőprogrammal kell használni. Nem kapcsolja az Tesla -t egy önutókocsiba -be, és nem teszi az autó autonóm -et.
Az robotok a -t 50 font tömegére korlátozták, és a maximális sebesség 10 mérföld / óra. Abban az esetben, ha az Robot megállt a meghibásodás miatt, a vállalatnak 24 órán belül el kellett távolítania az utcákból.
Jelenleg az ott a nem működik jogilag működtető, teljesen - autonóm járművek a az Egyesült Államokban. -ben a azonban részlegesen- autonóm járművek és mdash; autók és teherautók különböző mennyiségű önkontezációval, a hagyományos autókból fék- és sávos segítségnyújtás a magasan független, önjáró prototípusok számára.
A jelenlegi jelentés azt állítja, hogy az autó egy nagyon fejlett LIDAR rendszert használ, amely becslések szerint 70 000 dollár.
Waymo áll a mobilitás új útjára. Mi egy önmegőrző technológiai vállalat, amelynek küldetése biztonságos és könnyű az emberek és a dolgok mozogni. Teljesen önálló autóvezetés is segítséget, akik nem tudnak vezetni & mdash; akár idős, vak, vagy fogyatékos & mdash; kap körül, és nem azokat a dolgokat, amit szeretnek.
UBS, amely értékek Waymo bárhol a $ 45 milliárd a $ 135 milliárd, az említett Alphabet féle önjáró autónk egység lehet generálni, mint $ 114 milliárd bevétel 2030-ig át közlekednek megosztás szolgáltatások, amelyek lehetővé teszik az ügyfeleknek, hogy foglaljon egy kört az egyik önvezetői autója.
Az Google Street View kamerái a tetőcsomagra vannak felszerelve. A teljesítmény- és adatkábeleket az autóba adják be a jobb hátsó utas ablakon keresztül.
Nincs egyetlen szenzor felelős az Google Self - vezetési autó munkájáért. A GPS-adatok például nem elég pontosak ahhoz, hogy az autót az úton tartsák, nem beszélve a megfelelő sávban. Ehelyett a vezető nélküli autó minden nyolc szenzor adatokat használ, amelyet az Google szoftverének értelmez, hogy biztonságban maradjon, és megkapja az A-tól B.