A
R kötés magában foglalja a kötelek, kábelek és láncok rendszerét, amelyek támogatják az vitorlázó hajót vagy a vitorlahajó oszlopait & mdash; álló Rigging , beleértve a burkolatokat és a tartózkodást, és amelyek módosítják a hajó vitorlák helyzetét, és a spars amelyekhez csatolva van, és az Rigging futtatása, beleértve a halyardokat, a nadrágot, a lapokat és a vangokat.
Tartsa ezt a nézetben, mi a vágófolyó vitorlás?
Az Cutter Rig , különösen a Gaff Rig verzió, ahol a vitorlák ACT Az árbocot az árbocok között osztották fel a Gaff alatt és egy Topsail felett, hasznos volt az vitorlázáshoz, mint az vitorla A terület kisebb egyéni vitorlákra oszlik.
Hasonlóképpen, mi a vitorlázók a vitorláson? az vitorlás -en, az burkolatok olyan állóképességűek, amelyek az oszlopot oldalról oldalra tartják. Általában egy lepel csatlakozni fog a tetején az árboc, és további leplet lehet csatlakozni a mûvelet az árboc, attól függően, hogy a design a hajó .
Ismerje meg, mennyire szűkösnek kell lennie a vitorlázásnak?
ők -nek kell lennie a -nek az szoros -nek, hogy ha nyomja vagy húzza rájuk, nem akarnak túl sokat. Ha laza vagy floppy, akkor -nek szüksége van a -nek. Miután a kupak burkolata be van állítva, a többi burkolat egyszerűen követi egymást követő sorrendben, egyikük sem szigorúbb, mint a kupakos burkolatok.
Mi a kötél a vitorlással?
valójában csak néhány az " kötelek" a hajón az , az úgynevezett kötelek , a legtöbb nevű sorok. kötelek vagy huzalok, amelyek az árbocokat tartják, együttesen , néven ismert álló kötélzet, és nevű -os burkolatok vagy tartózkodások (az árbér tetejének összekötő tartózkodása az íj tetejére az , az , az erdőben vagy a fejfájásnak.
Csatlakozó Vitorlázás Vitorlázás
- Centralizálja a főshétet a pályán;
- tegye a kormányt, és engedje el a Yankee lapot, amikor átmegy a szélen;
- elengedte a működő futót, és állítsa be a másikat;
- elengedte a StaySail-lapot és a munkahelyi yankee lapon;
- a Staysail lapon;
A bevétel Cutter szolgáltatásból származik, mivel ez a szolgáltatás az USCG egyik elődje volt. Az Cutter szó, amelyet egy olyan hajónak neveznek, amelyet úgy gondolnak, hogy a britekből származnak. A bevétel Cutter szolgáltatásból származik, mert ez a szolgáltatás az USCG egyik elődje volt.
egy előnye , hogy, szemben a egy nagy Genova, a két kisebb orrvitorla az vágó rig előállítani alacsonyabb súlypont, és ezért dőlésszög. Ez azt jelenti, hogy a hajó jobban függőlegesen vitorlázik, és csökkenti a kockázatát a kapszizálás, megkönnyíti a könnyebb kezelést a változó időjárási körülmények között.
A Sloop Rig -nek 1 árboc, egy Jib és a Haigaz. Az Cutter egy Sloop , 2 Fealsils (Jib, Staysail) és egy Hiánya. Lehet, hogy van egy Staysail, ha ez egy vágó Ketch. A YOWL-nek 2 árbocja van, az egyik mögött a kormánylapát.
Az Cutter tipikusan kicsi, de egyes esetekben a közepes méretű, vízi jármű, nem pedig kapacitás esetén. Hagyományosan az vágó egy kisebb vitorláshajó, egyetlen árboctal. Az elülső és a-AFT Rigged, két vagy több fejfájás, és gyakran van egy Bowsprit.
Az Yankee egy magas Clew Genova, amely az előrenyérből származik, és nagyon gyakori vitorla az offshore jachtokon. Ezenkívül lehetővé teszi az óceáni hullámok, hogy mossák a fedélzeten a jacht anélkül, hogy extra stresszt és ütés terhelést okoznak a vitorla.
A kód Zero egy kereszt között egy Genova és aszimmetrikus Spinnaker, hogy használják a vitorlás közel a szél fény levegőben. Az kód nulla kezdetben megpróbálta megkerülni a minősítési szabályt úgy, hogy nagy genovát készít a csónakokhoz, amelyeket nem átfedő genákkal mérnek.
A kétevezős csónak egy kétárbocos vitorlás vízi jármű, amelynek hátsó árboc, vagy hátsó-legtöbb árboc, általában lényegesen rövidebb, mint a főárboc és úgy van elhelyezve egy hátul a kormányszár.A ketch és az Yoarn között egy -es csónakot, melyet a ketch és az Yoarn között dandynak hívtak, bár ez a kifejezés kihagyott.
Mast Rake az a szög, amelyen az árboc a függőleges oldalról az oldalról néz. A ritka eseményen, hogy az Mast az Raked előre, azt mondják, hogy előre az Rake . Olyan okok miatt, amelyek nem teljesen megértették, a legtöbb hajó úgy tűnik, hogy a legjobbat egy kicsit Rake -vel vitorlázza. Ők is jobban néznek ki, a legtöbb szemre.
Cap Shroods
Ezek a vitorlás aljái részei, amelyek az árbocot az Applishwartship-ben tartják. A MASTHEAD-en és a kancákon keresztül vannak csatlakoztatva.
Ellenőrizze a vertikális összehangolás szabályozását a vitorla pálya mentén. Állítsa be a az erdőt, hogy megkapja a szükséges mennyiségű rake-ot. Ezután minden sapka burkolatot két vagy három fordulattal kell meghúzni, hogy növelje az feszültség -t, ellenőrizze, hogy az árboc függőleges maradjon. Mivel feszültség megnövekedett Ez meg fogja vezetni az árboc előre, előkészítő előkészítést.
SGR143
- Ellenőrizze az árboc rake-t.
- feszíti a kupak burkolatát a huzal törési terhelésének 15% -ára. Az
- nagyjából kiegyenesíti az árbocot az alsó burkolatok segítségével.
- növeli a kupak burkolatát a huzal törésterhelésének 20% -áig.
- Az alsó burkolatok segítségével egyenesen az árbocot állítsa be.
Mérje meg az árboc rake -et a hajó hátulján, ha az szalagot a -hez lefelé húzza a transzomra. Beállításához árboc rake akkor kell, hogy kiadja a toldat és állítsa be a lepel lemezek és ismételje meg.
Az Spreader egy SPAR egy vitorláskor, amelyet a burkolatok elhárítására használnak, hogy lehetővé tegyék számukra, hogy jobban támogassák az Mast -t. Gyakran vannak többszörösek, úgynevezett szórók . Az Spreader vagy Spreaders ugyanolyan célt szolgálja fel, mint a hagyományos vitorláshajó kereszttétek és csúcsok.
A közös vitorlás nyolc alapvető alkatrészt tartalmaz: Hull , Tiller, Lapoldal, MainSail, Mast , Boom , Jib és Keel . Az Hull a hajó héja, amely tartalmazza az összes belső alkotóelemet.
& Bull; Az sarkok
egy háromszög alakú vitorla -ben, a felső pont néven ismert, mint a fej; A halyard, az a vonal, amely felemeli az vitorla -t, a fejhez van rögzítve. Az alsó két pont az vitorla , mindkét végén a láb (alsó széle a vitorla ), vannak úgynevezett a tapadás (előre) és gombolyag (tat).
A hagyományos vitorla -hez hasonlóan a SpinNaker három sarkoló és három oldalt tartalmaz. Az sarkok a -t gyakran "fej" és "clew" vagy színkóddal jelölik, mint például a piros oldalán piros és zöld a jobb oldali oldalon.