Mi a kábeles mellkasi sajtó?

Helyezze magát a szíjtárcsának középpontjába, miközben minden oldal fogantyúját tartja. Zárja be az abdominálisokat, és lépjen előre. Hozd fel a karjait a vállmagasságig. Kezdje el a mozgást a fogantyúk előre nyomva. Ügyeljen arra, hogy összpontosítson az összehúzódást az mellkasi izmaiba.



Hasonlóképpen, hogyan csinálod a kábelpadot?

Helyezzen egy lapos pad -t két alacsony kábel csigák között. Fogja meg mindkét kengyelést, és feküdjön feküdt (a hátán) az padon , lábak a padlón. Helyezze el a kengyelést a mellkas oldalára, a könyökét hajlítsa és 45 fokos szögben befogja a törzsbe.

is, a kábel repülnek a mellkasodat? Röviden, ez az időpocsékolás. Ehelyett az építmények egy nagyobb és erősebb mellkas hatékonyan és biztonságosan, csinálni álló kábel flyes . Ez a gép mozog tartja a feszültséget az mellkasi izmok mind az emelés és süllyesztés egyes részei rep, ami nem áll fenn a szabad súlyok.

is megkérdezheti, mi a mellkasi fly gép?

Az Fly gép célozza meg a pectoralis izmokat. Az mellkas elülső oldalának mindkét oldalán két készlet van: a pectoralis őrnagy és a pectoralis kiskorú. Ezeket az izmokat sok napi tevékenységre használja, például megnyitva egy nagy ajtót, felveszi a nehéz élelmiszerboltot, vagy felemeli a gyermeket.

Hogyan lehet csökkenteni a kábelét?

Alacsony és nagy kábelbevételek

  1. 2. lépés: Fogd meg a fogantyút mindegyik kézben, és lépjen előre egy vagy két lépést, amíg a kábel szoros.
  2. 3. lépés: A könyöke kissé hajlította, és a kezed tenyerét a mellkas közepén húzza össze a fogantyúkat.
  3. 4. lépés: Hold fél másodpercig, majd húzza vissza a karjait.

a mellkasi kábeles repülése?

A gyakorlat nevében van, az emberek: az mellkasi izmait a pectoralis őrnagy és a pectoralis kiskorú, és ők az kábel mellkasi fly célpontjai.

Hogyan találja meg az alsó mellkasi kábeleket?

4. Kábelkeresztezés
  1. Helyezze a fejét a fej fölé.
  2. vesz egy fogantyút mindegyik kezében a tenyerével lefelé.
  3. lépés egy láb előre.
  4. előrehajolt. Az
  5. az oldalra húzza ki a karokat, de a könyökben enyhe hajlást kell tartani.
  6. a kilégzésen, hozza össze a kezét a test előtt.

hogyan csatlakoztatja a mellkasát?

Ezek 6 Továbblépés segíthet építsen egy hatalmas belső mellkasi
  1. Squeeze Press. A Squeeze Press egy súlyzó padja, egy kis csípéssel: a súlyzók egymáshoz kapcsolódnak egymáshoz.
  2. súlyzója zenekari ellenállással.
  3. lemez.
  4. egykaros mellkas repül.
  5. Inner Pec Push up.
  6. kereszttest a zenekarral.
Az

segítségével könnyebben segíti a padot.

A rendszeres pad egy szabad súlyú testmozgás. A Barbell bárhol is utazhat, mert nem kapcsolódik semmit. A Smith Machine a kábel gép vonala mentén van, mert a sáv mozgását rögzítették. Összességében a Smith Machine padja megnyomja a könnyebb és jobban megfelel a kezdőknek.

Mennyibe kerül egy kábel gép?


Funkcionális trénerek
Body-Solid Cable Crossover
A VERSATILE GDCC250 lehetővé teszi a
Kiskereskedelmi ár $ 2,695.00 $ 2283 MSRP $ 2,695.00
Ingyenes szállítás! Kereskedelmi névleges

Mi a kalapács ereje a mellkasának?

mellkas sajtó kalapács gépet csinálni a gombbal mozgását, azzal a céllal izolálása az izmok a mellkas más, izmos és dolgozik rajtuk. A fix állandó mozgási mintázat miatt könnyű, hogy izoláljon néhány izmokat.

képes kezelni az izomot?

Beleértve kábel gyakorolja a fitness rutin egy kiváló módja annak, hogy különböző az edzés , míg épület erő és a képzés a izmok különböző szögekből. Ha még nem ismeri az testmozgás , vagy ha nem tudja, hogyan kell használni a kábel a gépet, győződjön meg róla, hogy kérje tanúsított személyi edző segítségét.

Mi az SVEND sajtó?

Az SVEND gombja a egy olyan edzés, amely a mellkasot célozza meg az nyomógombokkal, miközben két súlytáblát szorít.

Mit csinál a túlnyomó vonat?

Állandó FelsőSzöldség
Ha úgy dönt, hogy Do Az -es túlterhelés az álló helyzetből a -t nyomja meg, akkor a felsőtest nagy részét a felsőtestben, beleértve a pectoraleket (mellkas) ) deltoidok (váll) triceps (karok)
Az

egyenesen sorban van egy összetett gyakorlat?


Az UpRight Row egy súlyú edzési gyakorlat, amelyet a úgy végeznek, hogy a túlkötővel ellátott fogantyúval ellátott fogantyúk, és egyenesen a galléronhoz emelve. Ez egy vegyület , amely magában foglalja a trapézist, a deltoidokat és a bicepszet.

do mellkasi repül az izom?

A súlyzó mellkasi Fly lehet egy jó edzés, ha az -es erőt keresi az mellkasában , váll és a kar izmok . Kezdje a súlyzók könnyű készletét, ha kezdődik, és lassan növeli a súlyát minden héten, amikor Ön építése erőt.

a mellkasi repülők hatékonyak?

Attól függ. Az mellkas Fly tiltja Önt egy csomó súlyt, és mégis tisztességes stresszt helyez a PEC-in-endonok, a rotátor mandzsetta és néha a bicepsz-inak. Ezért a gyakorlat csak akkor biztonságos, ha erős, rugalmas váll, ne tegye túl, és haladjon nagyon lassan.

A PEC fedélzeti munka alacsonyabb mellkas?

Az PEC fedélzeti Fly elsősorban a Sternal, vagy alsó , az izom régiója, de az izom felső része a segítséget nyújt az akcióban. Segítséget nyújt az PEC őrnagynak az PEC fedélzetén Flye alatt, ha a vállát felfelé vállat vonta.

a pec deck rossz neked?

Az PEC fedélzet
A mítosz: Ez egy szuper biztonságos és nagyon hatékony módja a mellkasi izmok munkájának. Az igazság: Ez a készülék, más néven a mellkas Fly gép, túlterhelheti a váll elejét, és az izmokat a váll hátulján lévő izmok miatt merevítheti.

Milyen izmok vannak a mellkasi sajtógép munkája?


Az ült mellkasi présgép a szabványos fekvő padlónyomásmérő függőleges verziója. A súlytartó terhelés alatt elhelyezett karokat el kell távolítani a mellkastól, és visszaküldi a kiindulási helyzetbe. A mellkasi sajtó segít a pectoralizmok, valamint a biceps, Deltoids és Latissimus Dorsi izmok felépítésében.

Hogyan csinálsz csepp készleteket?

Kérdezd meg a szakértőket: Hogyan hajthatok végre egy cseppet?
  1. 1. lépés: Készítse elő a súlyát. Válasszon ki egy súlyt, amelyet öt-10 ismétlést végezhet.
  2. 2. lépés: Az első készlet.
  3. 3. lépés: Csökkentse a súlyt és a pihenést.
  4. 4. lépés: Csináld a második készletet.
  5. 5. lépés: Csökkentse a súlyt és a pihenést.
  6. 6. lépés: A végső készlet.
  7. 7. lépés: Elkészült!