Dugattyúgyűrű End Gap A -t az dugattyúgyűrűvel kell mérni, amely az henger alsó (feloldott) részének közelében van. kopott hengerek lehetnek kúpos kopás, amely a csúcs felé emelkedik. Az Ön megtudhatja, hogy az henger jelentése Horn az Ring End Gap mérésével az henger tetején és alján.
E tekintetben, hogyan állít be egy dugattyúgyűrűs rést?
Használja az gyűrűs négyszögletes eszközt az dugattyúgyűrű oszlopában, és egy feater nyomtávot, hogy ellenőrizze az Gap -t. Ellenőrizze az rés -t, és lassan csiszolja, hogy megakadályozza az gyűrű tönkreteit. Az gyűrűk -nek történő beadásakor felugrott az utolsó Gap . Menjen lassan, oly módon, hogy minimális anyagot távolítsa el, és gyakran ellenőrizze az GAP -et.
Továbbá, mi történik, ha a dugattyúgyűrűs rés túl nagy? A vég Gap biztosítja az Clearance -et, így az gyűrű bővíthető, mivel a vége nélkül van, és problémát okozhat. Néhány motor építők tartanak, hogy ha a legfelső gyűrű végén szakadék túl széles , akkor el fogja veszíteni tömörítés révén rés okozó kifúvás és a veszteség a lóerő.
Továbbá, mennyire fontos a dugattyúgyűrűs rés?
beállítása helyes gyűrű rés az értékesítés utáni dugattyúgyűrűk elengedhetetlen a megfelelő teljesítmény és a motor élettartamát. Mivel az dugattyúgyűrű -nek bővülnie kell az dugattyú átmérőjének átmérőjére, mielőtt megtalálják otthonukat az gyűrű hornyokban, valamilyen módon meg kell osztani őket a telepítés engedélyezése érdekében.
Mi a pozíciója a dugattyúgyűrűnek?
dugattyúgyűrűk általánosan használt kis motorok közé tartozik a kompressziós gyűrű , ablaktörlő gyűrű , és az olaj gyűrű . A kompressziós gyűrű a dugattyúgyűrű található a gyűrűs horony legközelebb a dugattyú fejét. A Compression gyűrű tömíti az égéskamrát az égési folyamat során bármely szivárgásból.
A legtöbb dugattyúgyűrű gyártók Ajánlott minimum End Gap . 004 hüvelyk a furatátmérő a TOP Dugattyú Compression Ring . Tehát egy 4 hüvelykes furattal, a standard End Gap lenne.
Ha a rés túl kicsi , a végén a gyűrű ütközhetnek ami oda vezethet, hogy a gyűrűt törés, pontozás a furat, és végül a teljes lebontását. Az dugattyús gyűrű azonban a sokféle vasalóból és acélból készülhet, amely nagyon különböző tágulási együtthatókkal rendelkezik.
nem kell sokat használni, mivel a felesleg csak leáll. Csak helyezze a tenyerét a kezébe az olajba, és törölje le az dugattyú és gyűrűket a telepítése előtt. Néhány dip az Dugattyú és gyűrűk egy doboz olaj ---, mint amennyire csak elfogy.
Itt van egy lista a leggyakoribb tünetek a rossz dugattyúgyűrűk:
- fehér vagy szürke füstölést.
- túlzott olajfogyasztás.
- Alacsony teljesítmény a gyorsításhoz.
- a teljesítmény vagy a rossz teljesítmény teljes elvesztése.
A dugattyúgyűrűk cseréje egy nagy munka, és a legtöbb ember lesz a a garázsba, hogy elvégezze a munkát. Az azonban, amit még mindig csinálhat. Csak a -nek szüksége van néhány alapvető eszközre és egy kis időre, valamint a gépjármű szervizkönyvével együtt.
A Top Compression Ring Anyag az, ami különbséget tesz a szabványos és prémium dugattyúgyűrű között. Az ET dugattyús gyűrűk Pre - Gapped , azonban mindig a legjobb gyakorlat, hogy ellenőrizze az Gap -ot a telepítés előtt. Javasoljuk minimumot. 0035 & rdquo; henger átmérőjű hüvelykenként.
hüvelykujj ARULE, hogy az Gap Clearance -nek 0,03 mm-nek kell lennie 0,03 mm-nek minden 10 mm-es hengeres átmérőjű, mért a a furat -ben. A gyűrűt nem szabad a furat tetején mérni, mert az Gap bezáródik, mivel az henger alsó részéhez mozog.
Nincs " túlméretes " gyűrű egy standard dugattyú vagy furat . A " gyűrűk -nek való illeszkedése" van, ezek a végélések kézzel készülnek a végtelenítmények pontosabb szabályozására. De az gyűrű átmérője lenne még szabvány , vagy bármi túlméretes az furat .
üres hely vagy intervallum; A folytonosság megszakítása; Hiatus: egy pillanatnyi rés egy sziréna siránlásában; Gap a memóriájában. széles eltérés vagy különbség; Szűrés: az GAP a költségek és a bevételek között; Az Gap az eszmék és a cselekvések között.
Hogyan lehet ingyenesen beragadni dugattyúgyűrűk
- Tegye biztonsági kesztyűt.
- Keverjük össze az egyenlő részek féktisztítót és behatoló olajat.
- törölje ki a belső hengerfalakat egy rongyal.
- kalapács a rézhuzal egyik végét, amíg meg nem lapos papír vékony, mint egy kés csúcs.
- öntsük az ecetet a hengerbe, amíg a dugattyút fedezi.
3 Dugattyú -Dylinder Clearance
: A henger furata és Oslash; 54. 02 mm, és az dugattyú az clearance-hengerhez 0,07 mm. Akkor az -nek szüksége van dugattyú átmérőjére és Oslash; 53. 95 mm.
Telepítse a pontot az dugattyú Top felé. Ellenőrizze az felső gyűrűt belsejében ferde, és telepítse a ferde-t. Ha nincs BEVEL, telepítse mindkét utat az Top horonyba. Ha az Top és 2 ND SUP> Rings rendelkezik pontokkal, és a készlet bevonattal rendelkezik, az OD fém színű, ahol a 2 nd sup> gyűrű általában fekete lesz.
Az Do Not Utolsó örökké, és csak enyhe vagy mérsékelten kopott motorokon dolgozik. A kopott gyűrűk hatásait egy ideig elfedi, de a motornak szüksége lesz az újjáépítésre. Nézze meg a NAPA Online-on elérhető összes motoralkatrészeket, vagy bízzunk az egyik 17.000 Napa autocare helyszínen a rutin karbantartáshoz és javításhoz.
dugattyús gyűrűk a Perkins-tól három gyűrű . Ezek a felső Compression Ring , majd a közbenső tömörítés gyűrű és végül az olajvezérlés gyűrű . Ezek a részek viszonylag kicsiek, de nagy szerepet játszanak a motor főhengerblokkjában.
Ha van túl nagy hézag , a dugattyú lehetne a rock oda-vissza a henger belsejében, és károsíthatja a gyűrűk, henger falai, vagy szoknyát. Ha az clearance túl feszes, akkor az dugattyú megragadhatja a hengerben, mivel az égési hő miatt kibővül.
Mint fentebb említettük, Ha , az dugattyúgyűrű kopott, vagy a szeleptömítés törött, az olaj elkezd szivárog az égéskamrába. Ez miatt sokkal gyorsabban használhatja az olajellátását.
kell 0,003 "(három ezreds) minimum, legfeljebb 0,006" OK. Ha a gyűrűk rendben vannak, az dugattyú -ben lévő gyűrű illeszkedése nem teszi lehetővé a gyűrűt, hogy az dugattyú körül teljesen összeomlik, ha az Dugattyú -t behelyezzük a hengerbe.