-ás a szabad terv egy terv , hogy meglévő és jövőbeni Szabad követelmények az információs technológia (IT) szolgáltatások nyújthatók be a hatékony költség intézkedéseket.
Figyelembe véve, milyen rendelkezésre állási terv tartalmaz?
Az elérhetőségi terv részletes információkat tartalmaz a szolgáltatás és / vagy az rendelkezésre állás javítására irányuló kezdeményezésekről .
is megkérdezheti, mi az elérhetőség az ITIL-ben? A hivatalos meghatározása Szabad ITIL képes egy konfigurációs elem vagy IT-szolgáltatás elvégzésére annak egyeztetett funkciót, ha szükséges. A szerviz tulajdonosanak tisztában kell lennie az ITIL keretrendszer céljaival, célkitűzéseivel és szintjével.
is tudni, hogy mi a szolgáltatás elérhetősége?
szolgáltatás elérhetősége kiterjesztése magas rendelkezésre állás , utalva szolgáltatások állnak rendelkezésre függetlenül a hardver, szoftver és felhasználói hiba és jelentőségét.
Mi a rendelkezésre álláskezelés fő célja?
ITIL A rendelkezésre álláskezelés A célja, hogy meghatározza, elemezze, tervezze meg, megtervezze és javítsa az IT-szolgáltatások rendelkezésre állásának minden aspektusát. Felelős azért, hogy minden informatikai infrastruktúra, folyamat, szerszám, szerep stb megfeleljen az elfogadott rendelkezésre állás célpontok számára.
& Ldquo; kapacitáskezelés & Rdquo; Fókuszban van arra, hogy a lehető legjobban erőforrásokat biztosítson a szolgáltatási igények kielégítésére. & ldquo; elérhetőség menedzsment & Rdquo; összpontosít az rendelkezésre állás fenntartható szintjére, hogy megfeleljen a szolgáltatási követelményeknek. Az kapacitáskezelés biztosítja a tartós rendelkezésre állás elérésének eszközeit a szolgáltatási igények kielégítésére.
Az Seven - LEJÁTSZÁSI ELLENŐRZÉS
A cél az, hogy meghatározzuk és kezeljék az -es -es -et, hogy meghatározzák az Folyamat -et, elemezzük, bemutatják és megvalósítsák az javításokat . Az Seven - lépésben célja a szolgáltatások javításának lehetőségei, az Folyamat és a szolgáltatások nyújtásának költségeinek csökkentése.
A incidens egy probléma , ha az incidens befejeződött, és még mindig van egy probléma , mert valahogy megoldottuk a felhasználó problémáját anélkül, hogy megnyitnánk egy problémát , de ismerjük az problémát még mindig ott van. Vagy az -es problémát az Incident alatt lehet, ha segítségre van szükségünk az -es problémával az incidens megoldásához.
Miért kellene a monitoringot és a mérést használni a -nek, amikor megpróbálja javítani a szolgáltatásokat? Magyarázat: ITIL Szabad Management célja, hogy meghatározza, elemzése, terv, intézkedés és javítani minden szempontból a rendelkezésre álló informatikai szolgáltatások.
Tevékenység alapú, Business aktivitás Minták és felhasználói profilok az tevékenység típusai a kereslet menedzsment .
ITIL Version 3 Nézetek Kapacitáskezelés AS Három Sub - Folyamatok : Business kapacitáskezelés , Service kapacitáskezelés , valamint Capacity Management (az Resource kapacitáskezelés ITIL 2. verzió).
A eljárás gyakorló végrehajtásáért felelős egy vagy több folyamat tevékenységek . Egyes szervezetek, valamint az egyes folyamatok , a folyamat gyakorló szerepet lehet kombinálni a folyamat menedzser szerepet .
A I.T. kiszámítása Service Availability (ITILv3) intézkedés az elérhetőségét szolgáltatás , kivonhatod összegének leállás a kölcsönösen elfogadott Service idő (AST), majd ossza meg az eredményt a AST. Ezután 100-as számot szaporíthatsz 100-ra a százalék megszerzéséhez.
Elérhetőség A a valószínűsége, hogy egy elem egy misszió kezdetén működő és elkötelezett állapotban lesz, amikor a küldetést véletlenszerű időpontban hívják fel, és általában úgy definiálják, hogy a teljes idővel megosztották (üzemidő) plusz leállási idő).
az kiszámítás System elérhetőség egy bizonyos ideig, osztja meg az eszköz teljes üzemidejét a teljes üzemidő és a teljes leállás összegével. Íme egy példa a System rendelkezésre állás Formula az akcióban: Az egyik legfontosabb gyártási eszköze 100 órával az elmúlt hónapban.
öt-Nines vagy 99.999% elérhetőség jelentése 5 perc, 15 másodperc vagy kevesebb leállás egy év alatt. Ellenkező esetben négy NINES vagy 99,99 % rendelkezésre állása lehetővé teszi az 52 percig, 36 másodperces leállást évente. Három Nines vagy 99,9% elérhetőség lehetővé teszi 8 órát, 46 perces leállást évente.
Íme öt dolog, amit lehet és kell összpontosítani, amikor építési rendszer, hogy megbizonyosodjon arról, hogy mivel annak használata mérleg felfelé, a rendelkezésre álló továbbra is magas:
- Építőanyag kudarc szem előtt tartva.
- mindig gondolja a skálázást.
- enyhíti a kockázatot.
- monitor rendelkezésre állása. Az
- kiszámítható és meghatározott módon reagál a rendelkezésre állás problémáira.
Alkalmazás elérhetősége A olyan mértékben, amelyen az alkalmazás a működőképes, funkcionális és használható a felhasználó vagy üzleti igényeinek kitöltéséhez vagy teljesítéséhez.
Az rendelkezésre állás Jelentés A előzetes dokumentum az Service Level szolgáltatáshoz: minden informatikai szolgáltatás esetében. Az rendelkezésre állás részletei . Megállapodott rendelkezésre állás . Elérte / mért rendelkezésre állás .
Az üzemidő és a leállási idő százalékos meghatározásához a következő számításokat hajtjuk végre:
- A webhelyed összes másodperc száma leállt: 600 másodperc.
- Az összes másodperc teljes száma A webhelyet figyelték meg: 86.400.
- Ez a leállási százalék.
- A weboldal elérési módja: 100% mínusz 0,69% 99,31%.
Elérhetőség A az a valószínűsége, hogy az System a misszió idején szükségessé válik. Az öt-9-es eszköz kevesebb, mint 5 perc, amikor az rendszer nem működik megfelelően az egy év alatt.