Az Egyesült Államokban, éves ellenőrzések kell kézjegyével egy IA, de 100 órás vizsgálatok lehet kézjegyével az A & amp; P, hogy végre a ellenőrzés .
Ezt követően azt is megkérdezheti, hogy ki tud aláírni az éves ellenőrzést?
Éves vizsgálatok. Lehet-e az IA aláírni egy éves vizsgálatot, ha ez a személy csak az Airframe elemeket ellenőrzi, míg A & Amp;
Ezenkívül a propeller éves vizsgálatot igényel? 91.409. Szakasz (a) kimondja, hogy a légi járműnek a 14 C.F.R-nek megfelelő éves vizsgálatot kell kapnia. Azonban, mivel a D függelék érvényes az egész légi járművek (beleértve propeller és a motor), akkor a repülőgép arról, hogy megkapja a éves ellenőrzési helyett az egyes komponensek.
is megkérdezte, aki éves vizsgálatot végezhet egy repülőgépen?
szerint Az FAA , minden repülőgép köteles alávetni az éves ellenőrzési: „senki nem működhet egy repülőgép, kivéve, ha a megelőző 12 naptári hónap, ez volt az éves ellenőrzési és jóváhagyásra került visszatérés Szolgálat a FAR 43.7 által engedélyezett személy által. " A 12 naptári hónap időszak kiterjeszti az
-ot, hogy milyen ellenőrzésekre van szükség a légi alkalmas repülőgép fenntartásához?
Ellenőrzések:
- A & # 8211; Légialkalmassági irányelvek.
- v & # 8211; Vor Check: Kötelező 30 napra a műszeres repülési szabályok alatt működő légi járművekhez.
- i & # 8211; Ellenőrzések: 100 óra:
- A & # 8211; Magasságmérő / pitot-statikus rendszer (csak IFR):
- t & # 8211; Transzponder.
- e & # 8211; Vészhelyzeti távadó (ELT)
Kis Repülőgép szükséges éves vizsgálatok , amely az árat 600 dollár és 1,200 dollár között tartja, míg szakosodott repülőgépek visszahúzható leszállási sebességváltó költsége More Ellenőrizze a -t.
Mi a különbség a egy éves vizsgálati és 100 - órás vizsgálati között? Az -es vizsgálatok maguk is azonosak. Az éves vizsgálatot csak a & amp; P mechanikus végezheti el, aki egy ellenőrzési engedélyt tart, míg az 100 - órás vizsgálatot -t elvégezhet egy A & amp; P mechanikus IA nélkül.
Az ellenőrzést mintegy 400-600 órás órát, vagy minden 200 & Ndash; 300 járatok , az Repülőgép típusától függően. Körülbelül 50-70 emberóra van szüksége, és általában egy repülőtéri hangárban történik.
Az éves vizsgálatot a repülőgépet legkésőbb minden 12 naptári hónapban végre kell hajtani. A 100 órás határértéket legfeljebb 10 órával túllépheti a 100 órás határértéket, hanem csak a légi jármű újratelepítését a szükséges 100 órás Ellenőrzési -re. A 100 órás Ellenőrzési helyett egy éves vizsgálatot végezhet.
Az 100 HR költségei. Ellenőrzések A a motor típusától, a motorok számától és az AirFrame korától függően változhat. A 100 órás alapárat várhat. Ellenőrzés egy kis dugattyúmotoron, hogy kb. 900 dollárba kerüljön, és a motor korával növekedjen.
A repülőgépek ellenőrzései Árképzés Munkahelyi órák alapján
Repülőgép | Repülőgép | óra | Éves díj |
Cessna |
| |
140/150/152 | 15 | $ 1,125.00 |
170/172/175/177 | 18 | $ 1,350.00 |
késői modell 172's | 20 | $ 1,500.00 |
A. Kis AirPlanes , Turbina-motoros egymotor repülőgépek és Turbine-Powered Rotorcraft. Néhány kivétellel ezeknek az repülőgépnek a -nek az -nek ellenőriznie kell a -t, akár évente is; 91.409 (a) vagy progresszív vizsgálati programot használva alatti és sect; 91.409 (d).
minden 24 naptári hónapban
Az 100 - óra Ellenőrzési követelmény A nem vonatkozik az REAVER -re bérleti -re, és az FBO vagy a repülési iskola ingyenes Rent az Repülőgép -nek, amíg Nem nyújt repülési oktatót vagy pilótát, és az ügyfél nem működik az repülőgép bérleti díjak.
Éves vizsgálat & Ndash; Az éves vizsgálati a szövetségi szabályozás kódexe által megkövetelt légi jármű és motor teljes ellenőrzése, amely minden egyes tanúsított repülőgépen minden 12 naptári hónapban teljesíthető.
Az FAA megköveteli 100 - óra ellenőrzések bármely repülőgép hogy carry utasok fejében, más, mint a személyzet tagjai. Például, ha egy hallgató egy oktatói repülőgép -t használ a képzéshez, hogy az Repülőgép az 100 - óra definíció alá tartozik.
100 óra Ellenőrzés :
Ha az utasokat más, mint az önmagukban történő bérbeadáshoz, vagy bérleti utasításokat adsz, akkor az -nek az 100 órás ellenőrzési teljesítését az éves Ellenőrzés . Ez a szabály csak a repülőgépre, nem a repülőgépre nyújtott személyre vonatkozik.
100 - óra Ellenőrzés . -es vizsgálati az éves Ellenőrzési -nak. Minden 100 óra -os repülést végeztek 12 500 font alatti repülőgépeken, amelyek az utasok bérbeadására szolgálnak.
A Nemzetközi Polgári Repülési Szervezet (ICAO) A szabvány a 406 MHz-es ELT , amely az kötelező számos országban az általános és kereskedelmi légiközlekedési területen. A pilótáknak ellenőrizniük kell az ELT követelményt -nek bármely ország számára, amelyek -es vagy annál magasabbak lesznek.
karbantartási személyzet felelős , hogy meghatározzák, hogy az All alkalmazható légialkalmassági követelmény teljesül, ha az a értéket a FAR 43 szabvány szerint végezzük.
Progresszív vizsgálat . progresszív vizsgálat & Ndash; A nagy vizsgálati -nek a kisebb feladatokba való lebontásának nagy feladata, amely időnként megvalósítható anélkül, hogy hosszabb ideig üzembe helyezné a légi járműveket.
Szóval mit mondanak a távoli? A ROWS azt mondja, hogy az éves -es ellenőrzés az összes légi jármű egyéni részének, az airframe, a motor (ok), a propeller (ek) és a légi jármű típusú tanúsított adatai / specifikációs lapjainak és felszerelések listáján szereplő minden más ellenőrzése.