Mi az axiális kiterjesztés?

Az ötödik gerinc mozgás, axiális kiterjesztés a gerinc elsődleges és másodlagos görbéinek egyidejű csökkentése (lásd a 2.36. Ábrát). Más szavakkal, a nyaki, mellkasi és az ágyéki görbék mind csökkentek, és az eredmény az, hogy a gerinc teljes hossza nő.



Tudja, hogy kiterjesztheti a gerincét?

Back Extension gyakorlatok (néha hiperexensionsnek is nevezik) lehet erősíteni az alacsonyabb hátsó izmokat. Ez magában foglalja az Erektor Spinee-t, amely támogatja az alsó gerinc -t. Back bővítmények az izmokat is az Butt, csípő és vállaiban dolgoznak. Ha a alacsony hátsó fájdalmat okoz, az Back Extension gyakorlatok megkönnyíthetik.

Hasonlóképpen, hogyan lehet megnyújtja a mellkasi gerincet? mellkasi (hátul)

  1. hátoldalra húzódik. Helyezze a kezét a csípőjére a lábaddal olyan széles, mint a váll.
  2. oldali hajlítás elérése. Ehhez a gyakorlathoz álljon a lábaddal, és a karjaid egyenesen oldalra.
  3. ülő nyúlik. Üljön le, és keresztezze a karjait az ellenkező vállra.
  4. felső mellkasi nyúlvány.

Hasonlóképpen, mi a gerincvelő?

BACK kiterjesztés definíció. A BACK kiterjesztés egyfajta stabilizációs gyakorlat, amelyet a hátsó rehabilitációs programokban használnak, amelyek magukban foglalják az gerinc hátrahajtását. Az bővítményt használó mozgások a -t használó állóképesség, séta és hajlamos préselési típusú gyakorlatok.

A stretching a fájdalmat rosszabbá teszi?

Térdín nyújtás súlyosbíthatja az alsó hátfájás fájdalom romlik mert a gyulladt ideg, hogy feszített során ezt a manővert. Tehát, ha az az -et húzza ki a hamstring izmaiddal, ez a művelet egyidejűleg az az ideggyököket nyújtja.

rossz a gerincre?

Stretching Az gerinc a legjobban pazarolja az idejét, és kéri az rossz fát, amely javítást vagy gyógyítást keres. A problémákat rosszabb lehet, ami sok embert vezet, hogy meglátjon engem a klinikán. Nem azt sugallom, hogy tartsa az gerincét merevét, egész idő alatt, a mozgás félelme miatt.

A lógó a gerincét?

A Dead Hang lehet dekompresszálni, és az kinyújtja a gerincet. Előfordulhat, hogy hasznos lehet, ha gyakran ülsz, vagy szükség van az -re, hogy egy fájó Back -t. Próbálkozzon az lógó egyenes karokkal 30 másodpercig egy percre az -tól az edzés után a legjobb eredmény érdekében.

Milyen étel jó a gerincedre?

Étkezés az egészséges gerinchez
  • Dairy & # 8211; A tej, a joghurt és a sajt nagy kalciumforrások.
  • hüvelyesek & # 8211; A fekete bab, a tofu, a földimogyoró és a sült bab kell mennie a listán.
  • leveles zöldségek & # 8211; A Brokkoli, a Collard Zöldek, a Kale és a spenót a kalcium szintjei lendületet adnak.
  • hal & # 8211; A szardínia és a lazac tele van kalciummal.

Hogyan dekomsztál egy gerincet alvás közben?

Ha Ön alvás a gyomorban, a fejed párnája laposnak kell lennie, vagy alvás párna nélkül. Ha Ön alvás az Ön oldalán, a térdei közötti szilárd párna megakadályozza, hogy a felső lábát az gerinc húzza ki az igazításból és csökkentse a csípőjét és az alsó hátlapot. Húzza fel a térdét kissé a mellkasához.
Az

biztonsági kiterjesztések biztonságban vannak?


Igen, feltéve, hogy a megfelelő technikát alkalmazunk az egész mozgalom, vissza mellék gyakorlatok biztonságos és hatékony gyakorlatok, amelyek javíthatják a stabilitás, az erő, és kitartást a csípő és a vissza izmokat.

Hogyan kapsz szűkületet?

A gerincszövés okai lehetnek:
  1. A csont túlterhelése. A gerinccsontokon lévő osteoarthritis kopáskárosodását és szakadását károsodhat a csontszórók képződéséhez, amely a gerinccsatornába nőhet.
  2. herniated lemezek.
  3. sűrített szalagok.
  4. daganatok.
  5. gerinc sérülések.

Mi a hátsó hajlítás és kiterjesztés?

van Flexion , vagy előre hajolva; kiterjesztés, amely az hátsó típusú mozgást; oldalsó hajlítás, más néven dőlés; és forgás, vagy csavarás. A legtöbbünk számára ismerős mozgalom, az Spinalis Flexion a hajlítás hatása.

Mit jelent a flex a gerinc?

Flexion az előrehajlítás anatómiai neve.A hátfájás kezelése során sok gerinc szakember arra ösztönzi a gyakorlatokat, hogy erősítse az olyan izomokat, amelyek az gerinc -nek az hajlításba kerülnek. Az alsó hátlapon az Flexion körülbelül 50% -a fordul elő a csípőben, és 50% az alsó gerinc -ben történik.

Mi a gerinchajózási gyakorlatok?

Az gyakorlatok progressziója tartalmazza: lumbális hajlító ülő helyzetben; Üljön egy székben a térdével nyitva, és a lábad a padlón. Előre hajolva, hajlítás az alacsony hátán. Érje el a kezét a térdei között a padló felé, és tartsa ezt a pozíciót két-három másodpercig.

Melyek a mellkasi gerinc idegi sérülésének tünetei?


Tünetek
  • fájdalom, amely a test körül és egy vagy mindkét lábába utazik.
  • zsibbadás vagy bizsergés az egyik vagy mindkét láb területén.
  • izomgyengeség bizonyos izmokban egy vagy mindkét láb.
  • megnövelte a reflexeket egy vagy mindkét lábon, amely spaszticitást okozhat a lábakban.

Hogyan javítod a mellkasi hátfájást?

A középső hátfájás kezelése
  1. Jég A terület és későbbi hőmérséklet. Az
  2. úgy tekinti, hogy átfedi a fájdalomcsillapító gyógyszereket, például az ibuprofen (Advil) és a Naproxen (Aleve), hogy csökkentse a duzzanatot és a fájdalmat.
  3. Stretch és erősítse meg a hátsó izmokat olyan gyakorlatokkal, mint a jóga.

Hogyan lazítsa meg a szoros nyakizmokat?

Oldalsó forgatás
  1. Tartsa a fejét a vállán és a hátán.
  2. lassan jobbra fordítsa a fejét, amíg a nyak és a váll oldalán húzódik.
  3. tartsa a nyújtást 15-30 másodpercig, majd lassan fordítsa újra a fejét.
  4. ismételje meg a bal oldalon. Végezzen legfeljebb 10 készletet.

Mi okozza a szoros mellkasi gerincet?

Az Ok lehet rossz testtartás (például előre fejjel) vagy bármilyen típusú irritáció a nagy hátsó és váll izmok, beleértve az izomtörzset vagy a görcsöket. Közös diszfunkció. Az mellkasi gerinc ízületek különböző módon fájdalmasak lehetnek.

lehet jóga újra a gerinc?

Továbbá, ellentétben a gyakorlatok sok más formájával, az jóga segíti a test mindkét oldalát a test mindkét oldalán. A megfelelő testigazítás és a jó testtartás, amely segít az gerinc természetes görbületének fenntartásában, fontos része az alsó hátfájás csökkentésének vagy elkerülésének.

lehet, hogy jóga javíthatja a gerincét?


Bár az Yoga nem jó ötlet, ha súlyos fájdalma van, azok, akik esetenkénti fájdalmat vagy krónikus fájdalmat okozhatnak bizonyos olyan testületekből, amelyek az segítségével meghosszabbíthatják az -et a gerinc -nek izmok, és visszaadja az -et a megfelelő igazításhoz, mondja Jennifer Bayliss, a Williamstown fitness szakértője,

lehet, hogy jóga meghosszabbítja a gerincét?

Yoga egy teljes test gyakorlat. Ahogy az meghosszabbítja a gerinc egy testtartásban, akkor is lehet építeni az lábak és a hasi mélységben, miközben az a csípő és a mellkas megnyitása.

a lefelé halad, hogy magasabb legyen?

lefelé mutató kutya egy nagy jóga gyakorlás, hogy mindkettő erősödik és meghosszabbodik. Ahhoz, hogy helyesen érje el a pozíciót, egyenesítse meg a lábakat a személyes határértékre, küldje el a faroktársat a mennyezetre, és húzza meg a Lats le -t (a vállpengéken keresztül).