Mi a SAMR módszer?

& ldquo; Samr & Rdquo; egy rövidítés, amely a helyettesítést, a növelést, a módosítást és az újratervezést jelenti. Az Samr Model olyan technikát biztosít a technikával, hogy a technológia elfogadásának fokozatosan mozogjon, hogy tájékoztassák a technológiát a tanításban, és távolítsák el a Tech Sake & Ldquo-tól.



Megfelelően mi a Samr modell?

Samr egy Modell , amely segíti az oktatók számára a technológiát a tanításhoz és a tanuláshoz. Népszerűsítette Dr. Ruben Puentedura, az modell támogatja és lehetővé teszi a tanárok tervezése, fejlesztése, és betölt a digitális tanulási tapasztalatokat hasznosító technológia.

Hasonlóképpen, miért fontos a SAMR? Az SAMR modell használata Az a keret, amelyen keresztül a tanárok értékelhetik és értékelhetik az osztályteremben használt technológiát. Mivel a tanárok a kontinuum mentén mozognak, a számítógépes technológia inkább fontos az osztályteremben, de ugyanakkor láthatatlanul megszűnik a jó tanítás és a tanulás igényeibe.

, mit jelent a Samr?

Szubsztitúció, bővítés, módosítás és újratervezése

Ki Ruben Puentedura?

Ruben Puentedura az alapítója és elnöke Hippasus, egy tanácsadó cég székhelye Western Massachusetts, összpontosítva átalakító alkalmazások az információs technológiák oktatásban.

Mi a példa a módosításra?

Általában egy módosítás változást jelent, amit tanítanak, illetve várható a diák. A feladat megkönnyítése érdekében a hallgató nem ugyanazt a munkát végzi, mivel a többi diák egy példa egy módosításra a módosítására. A szállás olyan változás, amely segít egy diák leküzdésében vagy a fogyatékosság körében dolgozni.

Mi a Tpack modell?

TPACK állítja a technológiai pedagógiai tartalomtartalmat. Ez egy olyan elmélet, amelyet kifejlesztettek annak érdekében, hogy megmagyarázzák a tanároknak, hogy tanítják diákjaikat, hatékonyan tanítják és használják a technológiát. Egy perc múlva több részletet kapunk, de nézzük meg, hogy hol kezdődött.

Mit jelent a Samr modell?

Az Samr Model a Dr. Ruben Puentedura által létrehozott keret, amely az osztálytermi technológiai integráció négy különböző mértékét kategorizálja. Az " Samr " betűk a szubsztitúcióhoz, a bővítéshez, a módosításhoz és az újratervezéséhez állnak.

Mi a hármas e keretrendszer?

Az Triple E egy gyakorlati keret , amely megméri azt a mértéket, amelyhez a technológia egy leckében segíti a tanulókat a tanulási célok elérésében. Eltérően más technológia keretek , a Triple E keret hangsúly a tanulási célokat, és nem konkrét technológiai eszközök.

Mi az UDL az oktatásban?


Univerzális design a tanuláshoz ( UDL ) az a mód, hogy gondolkodjunk a tanításról és a tanulásról, amely segít az összes diáknak esélyegyenlőségének elérésében. Ez a megközelítés rugalmasságot kínál a hallgatók hozzáférési anyagainak, vegyen részt vele, és megmutatja, mit tud.

Mi a technológiai integrációs mátrix?

Az technológia integrációs mátrix . Az technológiai integrációs mátrix (Tim) keretet biztosít az Technology használatának leírására és célzására a tanulás fokozásához. Ezek a jellemzők az technológia integrációjának öt szintjéhez kapcsolódnak : belépés, örökbefogadás, adaptáció, infúzió és átalakulás.

Mit jelent az integráció a technológiában?

Technológiai Integration az Technology eszközök használata az általános tartalomterületeken az oktatásban annak érdekében, hogy a diákok számítógépes és technológia készségeket alkalmazzanak a tanuláshoz és a problémamegoldáshoz. Az Technology -nek szerves részévé kell válnia arról, hogy az osztálytermi funkciók & mdash-ot hogyan lehet elérni minden más osztálytermi eszközként.

Mi a Bloom digitális taxonómiája?

Bloom Digitális Taxonómia (2008) az Andrew-templomok fejlesztették ki az eredeti Bloom taxonómia kiterjesztését, és létrehozzák a tanulási tevékenységek hierarchiáját egy digitális környezetben.

Mi az augmentációs technológia?

Humán Augmentation A -t általában az Technologies -re utalják, amelyek fokozzák az emberi termelékenységet vagy képességet, vagy hogy valahogy hozzáadják az emberi testhez.A modern előrelépés sok területen sokféle implantátumhoz és más technológiákhoz vezetett, amely emberi Augmentation -nek minősül.

Hogyan használod a pipereket?


Hogyan kell használni a Plicols
  1. -t egy osztály hozzáadása. Bejelentkezés. Menj az osztályokba.
  2. Mappa létrehozása. Bejelentkezés. menjen a könyvtárba.
  3. új kérdések hozzáadása. Bejelentkezés. Menjen a könyvtárba.
  4. A pályók kártyák nyomtatása. Bejelentkezés. Menj a kártyákba.
  5. A pályák kártyáinak beolvasása a telefonon vagy táblagépen. Nyomja meg a Plicckers ikont. Nyomja meg a Bejelentkezés gombot.

hogyan tanulhatok át az osztályteremben?

Öt mód Az iskola gondolkodásmódja
  1. Welcome divergens gondolkodás.
  2. érték teljes testtanulás.
  3. építeni a & # 8220; goldilocks hatás & # 8221;
  4. csökkenti az utasítások középpontjában.
  5. felismeri az ingyenes játékot.

Mi a technológia célja?

A technológia célja. Általában, amikor az technológia megpróbálja megoldani az anyag, az energia, a tér vagy az idő problémáinak megoldását, sikeres. Amikor megpróbálja megoldani az elme, a kommunikáció, a képesség, stb. Az emberi problémák megoldására stb.

Milyen eszközöket használnak a tanárok?

Top 5 tanítószerszám
  • Blackboard. A Blackboard az egyik legmegbízhatóbb tanítási eszköz a térben.
  • osztályterem 2.0. Az osztályterem 2.0 a tanárok közösségi hálózata.
  • engre. Az Engeda biztosítja a diákokat, hogy ellenőrizze a fokozatokat, és megnézze, hogyan végeztek a kvízek.
  • mygradebook.
  • TeacherTube.

Mi a digitális értékelés?

& Ldquo; digitális értékelés & Rdquo; A bizonyítékok bemutatása a hallgatói teljesítmény megítélésére, a számítógépes technológia médiumán keresztül kezelt. (A számítógépes technológia hardverre, szoftverekre és hálózatokra vonatkozik.)

Hogyan alakul át egy osztályteremben?


10 Tippek az egyszerű osztálytermi transzformációkhoz
  1. Először is eldöntheti, hogy mikor adja meg a gyerekeknek az esemény befejezéséhez.
  2. kitalálja az idő előtt, hogy a diákok teljesítik a tevékenységeket. Az
  3. elvárást jelent az osztálytermi átalakuláshoz, amit az osztályod teljesítéséhez szükséges.
  4. megmutatja a munkáját.

Hogyan értékeli a lekérdezés alapú tanulását?

Lényeges, hogy a szummatív értékelés tanulók vizsgálatok tükrözi tanulási eredményeket, amelyeket azonosítottak az elején.

Minden egyes szakaszban egy tanulási ciklus modellt követi:
  1. tanítás és modell.
  2. ellenőrizze a hallgatói megértést.
  3. gyakorlat támogatással.
  4. értékeli & amp; visszajelzést.
  5. gyakorlat önállóan.
  6. értékeli.

Mi a tanárok szerepe a tanulás értékelésében?

Az értékelés értékelése az tanulásban értékelés játszik egy nagy szerepet abban, hogy a diákok megtanulják, a motiváció tanulni a -et, és hogyan tanítják az tanárokat. Értékelés a tanulásért : ahol értékelés segít tanárok nyereség betekintést, amit a diákok megértsék, hogy terve és útmutató használati, és adjon hasznos visszajelzéseket a diákok.